Olemme keränneet tänne vastauksia muutamiin usein esitettyihin kysymyksiin. Mikäli et löytänyt vastausta sinua askarruttavaan kysymykseesi täältä lähetä meille viesti niin palaamme sinulle pikimmiten.

Tilaaminen

Voinko tehdä kertatilauksen?

Kertatilausta ei varsinaisesti voi tehdä, mutta voit laittaa tilauksen halutessasi tauolle milloin vaan, vaikka ensimmäisen toimituksen jälkeen.

Voinko tilata kukkia lahjaksi jollekin toiselle henkilölle?

Ilman muuta voit, kukat ovat erinomainen lahja. Tilatessasi kukkia voit määritellä laskutusosoitteen ja toimitusosoitteen erikseen. Syötä omat tietosi laskutusosoitekenttiin ja vastaanottajan tiedot erillisiin toimitusosoitekenttiin.

Toimitus

Miten kukat toimitetaan?

Toimitus tapahtuu joka toinen torstai klo 16-21 välillä.

Tuleeko minun olla toimitusajankohtana kotona?

Ei tarvitse. Ellet ole kotona lähettimme jättää kukat asuntosi oven ulkopuolelle. Huomioithan, että lähetillä on kuitenkin tarvittavat tiedot päästäkseen porraskäytävään. Syötä nämä tiedot osoitetietoihisi omilla sivuillasi. Mikäli asut rivi- tai omakotitalossa kukat voi myös jättää ovellesi, mutta koska ne ovat silloin enemmän sään armoilla suosittelemme, että olet vastaanottamassa lähetystä.

Voiko toimitusajankohtaa muuttaa?

Valitettavasti toimitusajankohtaa ei pysty muuttamaan. Mikäli haluat pitää tilauksestai taukoa jonakin viikkona, esimerkiksi lomamatkan ajaksi, voit laittaa tilauksen tauolle kirjauduttuasi omalle tilillesi.

Kukat

Voinko vaikuttaa siihen, mitä kukkia lajitelmassa on?

Tällä hetkellä lajitelmat ovat kaikille samat. Jos sinulla on niihin liittyen toiveita ja ideoita voit mielellään ottaa yhteyttä. Jatkossa tulemme mahdollisesti laajentamaan tuotevalikoimaamme, ja haluamme toki tietää minkälaiset kukat olisivat sinulle mieleisiä.

Apua, en saa mielestäni kukkia aseteltua kauniisti maljakkoon, mitä teen?

Ei hätää! Ei ole olemassa oikeaa tai väärä tapaa asetella kukkia. Kurkkaathan kuitenkin Vinkit ja ideat otsikon alta vinkkejämme esimerkiksi maljakonvalintaan liittyen. Instagram-tilillämme ja Facebookissa jaamme myös käytännön vinkkejä!

Tuleeko kukat sidottuina kimppuina?

Kukat toimitetaan irtonaisina, jotta sinä voit asetella ne mieleiselläsi tavalla ja jotta asetelmasta tulee juuri sinun näköisesi. Hämmästymme itsekin, miten erinäköisiä kokonaisuuksia samoista kukista voi rakentaa!

Kukka-asetelmastani tuli superhieno. Miten voin jakaa sen kanssanne?

Meistä olisi ihanaa nähdä asetelmasi! Jaathan siitä kuvan Instagramissa ja tagaa meidät kuvaasi jotta näemme sen. Jaamme mielellään kuvia myös muille seuraajillemme, toki aina kuvaajan luvalla.

Maksutavat

Mitkä maksutavat ovat mahdollisia?

Maksutapana hyväksymme tällä hetkellä kaikki tavallisimmat luottokortit.

Miten voin muuttaa maksukorttia?

Kirjauduttuasi omalle tilillesi pystyt muuttamaan maksukorttisi tietoja omien tietojesi alla.

Tilauksen tauottaminen ja päättäminen

Miten pitkäksi aikaa olen sidottu tilaukseen?

Tilauksessa ei ole mitään sitoutumisaikaa vaan voit tauottaa tai päättää sen milloin haluat. Huomioithan kuitenkin, että tämä tulee tehdä viimeistään toimitusta edeltävänä sunnuntaina.

Haluan lopettaa tilaukseni, miten toimin?

Mikäli haluat lopettaa tilauksesi kokonaan pyydämme sinua olemaan yhteydessä meihin sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@thefloralsociety.fi

Miksi muokkaukset tulee tehdä viimeistään toimitusta edeltävänä sunnuntaina?

Koska haluamme välttää kukkien turhaa varastoimista ja varmistaa niiden tuoreus tilaamme kukkia tilauksia vastaavan määrän. Tästä syystä tarvitsemme tiedot muutoksista jo muutama päivä ennen toimitusta.